don’t come and go



Är det någon mer än jag som lagt märke till att Idolerna åkt ut en efter en från vänster på bilden bortsett från Amanda P? Först Roshanna, Denice, Emil, Linni och så Olle. André som står på tur nästa gång? Det hoppas jag verkligen inte, för åker inte Molly ut nästa vecka är det nå stort fel på svenska folket. Hur kan hon ens ha gått vidare? Det lät förjävligt bokstavligt talat! Förstår verkligen inte hur Olle och Amanda P kunde hänga löst och inte hon och Olle. Alltså snälla, vad hör Sverige med? Tror dock fröken Persson kan ligga risigt till då hon redan hängt löst flera gånger, tror inte hon kommer vinna Idol 2011 som många trodde från början (för hennes egen skull skulle det ju bara vara bra om hon åkte ur snart, går ju aldrig bra för vinnarna efter Idol bortsett från Agnes men det tog ju några år). Vinna kommer Robin eller Moa göra. Trea kommer Amanda Fondell bli. Jag vet, jag har inte kunnat låta bli att se Idol fast Tony inte fick det där wild cardet. Illa Josefin, illa..

Kommentarer
Catharina - LMC eventing säger:

Haha lite coolt faktiskt att de har åkt ut så!

Haha jag tycker Andre kan åka nästa gång, eller Amanda ;)

2011-11-05 | 20:40:41
Bloggadress: http://lmceventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback