I guess someone heard my dream



Igår när jag var på väg till stallet sa jag till mamma "åh, jag skulle vilja åka till Globen. Men nästa år kanske.." Sen imorse loggade jag in på min mail för att se om jag hade fått några mail ang. min dressyrsadel som jag har till salu. Inte det, men två nya andra mail men trodde bara det var reklam så klickade på logga ut, då hann jag snabbt reagera att det stod "...önskar grattis" så loggade in igen och kollade vad det var för något och till min förvåning stod det att jag hade vunnit biljetter till stockholm international horse show + en träff med Malin Baryard och Peder Fredricson. Tävlingen hölls i sammband med H&M där man skulle döpa en häst, eller komma med namnförslag. Jag trodde inte jag skulle vinna, men namnet jag hade i huvudet var ett namn som verkligen passade för en blivande topphäst. Så mest för skojs skull skickade jag iväg det, och tur var ju det - för dom där biljetterna gjorde mig fruktansvärt glad! :)

Kommentarer
Natalie. säger:

Tusen tack :))

2011-11-23 | 10:18:25
Bloggadress: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback