If they can't handle you at your worst, then they sure as hell don't deserve you at your best



Innan jag dejtar sängen med alla 10 kuddar (ja, jag är seriös. Jag har 10 kuddar i sängen.) så måste jag bara tipsa Er om filmen ovan. Den var bättre än förväntat, absolut sevärd! Ska till stallet tidigt imorgon så får ingen sovmorgon. Men det kanske bara är bra det, för får jag inga andra planer så ska jag plugga matte. Känner att det börjar vara ett tag sen och jag vill inte glömma bort hur smart jag faktiskt kan vara. Tror inte det var filmens mening, men den fick mig att vilja hämta matteboken från skrivbordet direkt och börja räkna (seriöst, vad är fel?!) Men det tänker jag inte göra, för nu tänker jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Catharina - LMC eventing säger:

SV: :) Vad gör du då?

2011-11-04 | 00:18:12
Bloggadress: http://lmceventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback