keep your feet on the ground when your head's in the clouds



Känns som att jag blivit världens sämsta på att blogga och berätta mer detaljerat vad jag gör om dagarna, men när det inte händer nå speciellt känns de lite segt att bara skriva samma sak dag efter dag. Meeeen, vad jag gjort under dagen kan jag väl vara snäll nog att berätta. Jag har sovit till 11,25 och sen käkat, räknat lite matte, kollar hjälmar då jag dumt nog inte kan hålla i mina pengar och måste köpa en. Har bara beslutsångest vilken jag ska ha, en JW eller en GPA. Skulle köpt en på mässan i Globen, men hade nog med beslutsångest då jag höll i pengarna där så kunde inte välja en av dom, haha. Tur man kan beställa. Sen har jag svarat på säkert 10 mail ang. mitt ena blå swarovskipannband jag la ut på annons igår. Skickat iväg en jobbansökning om ett hästjobb, spännande att se vad man får som svar! :) Har även hunnit med att vara till stallet och ta in Kira och fixa åt henne och bytt box åt henne nu när C flyttat, hoppas fina lilla C har det bra i sitt nya hem! Där har ni min dag rätt bra, kan väl lägga till att jag även pratat jobb och bostadsort med min syster och mor. Även fått veta att hotell inför Falsterbo 2012 är bokat, awesome! Just nu ser jag Twilight, och smsar med en söt. Ska sova snart, godnatt!

Kommentarer
Anna säger:

Vad fin blogg du har :)

2011-12-02 | 06:33:07
Bloggadress: http://ponnyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback