ny lista

Snor den här listan från Becki, den lät mycket roligare. Så stryker väl bara de jag redan svarat på?


dag 1: Det här är jag och min häst

dag 2: Det här är jag bra på/Det här måste jag träna på

dag 3: Det här är min häst bra på

dag 4: Det här kan min häst bli bättre på

dag 5: En bild som betyder mycket för mig

dag 6: De fem finaste ponnyerna jag vet

dag 7: De fem finaste storhästarna jag vet

dag 8: Fem hästar som betytt mycket för mig

dag 9: Mina mål för nästa år

dag 10: Så här ser jag ut på tävling

dag 11: Min drömoutfit

dag 12: Mitt bästa hästrelaterade minne

dag 13: Så här skulle min drömhäst vara

dag 14: En pryl jag inte kan vara utan

dag 15: Saker jag behöver/vill köpa just nu

dag 16: I framtiden...

dag 17: En favoritövning

dag 18: En avramling

dag 19: Ryttare som jag ser upp till

dag 20: En hästblogg som jag gillar

dag 21: Min favoritgren

dag 22: En ideologi som inte passar mig

dag 23: Ett knep som funkar

dag 24: Den A-, B-, C-, D-ponny och häst som betytt mest för mig

dag 25: Att förlora en häst

dag 26: Min sits

dag 27: Någonting som gör mig stolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback