Scary



Jag sa ju de. Och hur kunde jag veta det, jag är synsk. Haha nej, inte riktigt. Men eftersom dom redan hängt löst tidigare, André i ett liknande låtval och utstyrsel så var jag 110% på att han skulle hänga lös ikväll med. Amanda P må ha varit finaltippad från början men hon kommer inte stå i final, hon kommer åka ut inom 2 veckor. Robin och Amanda Fondell kommer stå i final, that's it.

Att André åkte ut idag var bara positivt för han, för nu kommer hans namn vara känt, han har blivit sedd och komma på 6:e plats i Idol är ju inte fy skam. Ola kom 8:a och det är ju inte så att han inte syns. Daniel, Markus, Marie, Kevin, Erik och Jay - alla dom har vunnit, dom har knappt synts. Den enda som vunnit och är stor är Agnes, men de tog några år för henne. Jay har inte ens släppt en skiva sen han vann. Dom som blivit 2:a-8:a har gjort sig större än vinnarna, så André ska nog bara se det från den ljusa sidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback