Stockholm international horse show

Jag tänkte ge er några bilder från Stockholm horse show men när det är i slutet av månaden går mitt internet segare än vanligt så när det är den 1:a kan ni få dom. Men vad har jag hunnit med då?

Lördag: Började dagen 04,20 och var ombord på flyget som gick 07,50. Sen hann jag åka buss 45min in till stockholm city, käka, shoppa, åka tunnelbana dit vi skulle leta hotellet vilket tog ett bra tag. Mindre lyckat i skor med klack, någon gång kanske man lär sig de.. Sen åkte vi in till Globen, ringde han från H&M som jag fick hämta ut mina biljetter hos. Kollade familjematinén och sen var det vip träff med Malin Baryard och Peder fredricson. Fick ta bilder med dom, prata, få autografer och ett armband från H&M. Vilken upplevelse alltså! :)

Söndag: Började dagen tidigt med att ät hotellfrukost och sen ta tunnelbanan in till Globen för att se hoppning. Riktigt mäktigt! Föresten, jag vill ha henrik von eckermanns kavaj. Haha, den var sjukt snygg! Sen var vi iväg en sväng och käkade, och så. Sen tillbaks och såg dressyr. Eller ja, jag gav upp efter 2-3 ryttare och gick på annexet med mamma men när hon gav upp det och gick tillbaks och såg dressyr hängde jag på och det var lika tråkigt även då. Så som tur var kom Max och gick på annexet med mig. Vi kom fram till en sak iaf - gå aldrig in där utan biljetterna till nästa föreställning, du kommer inte ut alls utan dom. Båda hade gjort samma problem, och min telefon hade inte ens täckning där inna så kunde inte ringa mamma och be henne komma med mina biljetter. Haha, illa. Så vi var där ett bra tag. Hittade iaf ett fint blått, svängt svarowski pannband åt Kira. Var galet nära på att köpa en CO ayr8 leather look hjälm eller en JW hjälm. Men ångrade mig när jag höll i pengarna och såg hur jävla mycket det var. Ångrat mig? Jodå, tur det går att beställa. Var överlag rätt lite grejor, eller inte grejor men antingen var de jätte dyrt eller så var de bara billigt skräp. Inget mittemellan liksom. Sen såg vi den sista showen, dock inte hela så missade tyvärr stjärnornas hoppning men vi ville hinna tillbaks till hotellet innan tunnelban tjofsanet vr proppfullt, vilket det var på morgonen när allt folk skulle till Globen.

Måndag: Vaknade av mig själv typ vid sju kanske, duschade, packade ner alla grejor och käkade hotellfrukost innan vi åkte tunnelbana in till city och sen åkte nå expresståg ut till Arlanda. Fick spendera några timmar där, käkade på max osv. Sen flög vi hem. Och ja.. resten vad jag gjort idag har ni ju kunnat läsa. Alltså, en grymt kul helg!! :)

+ Jag har gått förbi Nellie Berntsson.
+ Jag har hållt på krocka med en av ponnyryttarna (som red i ponnyhoppningens final) vid en ytterdörr. Haha.
+ Jag har stått vid en dörr där Svante Johansson kom in.
+ Jag har sett när Roffe blev hyllad av hela Globen, otroligt grym känsla!
+ Mitt namnförslag i H&M tävlingen gav mig vip biljetter. Awesome!
+ massa saker, kommer jag på nå mer fyller jag väl i eftersom..haha.



Så ser pannbandet ut, tänkte köpa ett matchande schabrak men hittade inget hur många varv jag än hann gå runt. Kollade även på träns, men alla, jag menar verkligen alla hade pullback-knäppning så då blir dom för stora. Jävligt stort problem när alla börjat tillverka sådana träns, vad ska man göra liksom?!

Kommentarer
victoria säger:

Vad var det för namnförslag du gav då? :D

2011-11-29 | 12:33:14
Bloggadress: http://sandislover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback