Svar på kommentarer

Varför vi sålt C: För att vi helt enkelt inte hade tid med två hästar, eller tre blir det då vi ibland tar hand om "Hubbe" också. En räcker, när dygnet bara har 24 timmar.

Om det inte var jag som inte hade ambitioner på att tävla:
Jag vet att jag skrivit det, men jag skrev faktiskt att jag inte hade några större ambitioner på att tävla. Men saker förändras, personer också. Skulle man aldrig ändra åsikt och tankar skulle man nog inte ta sig långt. Den som skrev det var ju vanligt nog anonym, så alltså får jag se hur jag vill på det hela och det verkar som att du är rädd för konkurrens. Tufft.

Kommentarer
Annie säger:

Hej. En liten fråga bara, Jag har läst din blogg ett tag och jag tror att du skrivit tidigare att du ville ha en storhäst då du är så lång och eventuellt tävla osv. Hur kommer det sig att ni köpte Carisma då? :) Ni har väl inte haft henne så länge? Menar inte detta som något negativt,(vilket jag hoppas du förstår) utan jag är bara nyfiken. :D

2011-11-28 | 21:47:20
Bloggadress: http://annierotinen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback