There's more above us and below



Sitter och försöker göra en önskelista då jag aldrig kan svara vad jag vill ha när någon frågar mig för att jag inte kommer på det just då. Såhär när jag hinner tänka vet jag ju vad jag vill ha, men har kommit fram till att det var mycket lättare att göra önskelista när man var mindre för då var de inte lika exlusiva saker man ville ha som de jag vill ha nu.

  • Systemkamera eftersom min förra bäddat i graven
  • Objektiv
  • Charles Owen ayr8 leather look (brun/guld)
  • Dyón working collection träns (brunt)
Bland annat, kan göra listan ännu längre men så var inte fallet just nu. Får jag tillägga snö på listan också? Smått less att inte kunna rida Kira eftersom det är fruset och halt överallt då hon inte fått på vinter dojjorna ännu. Så tillsvidare får hon vila eftersom dom har nog att ta sig in och ut från hagen. Ska till stallet efter middagen och borsta henne i alla fall. För att underlaget ute är dåligt är ingen ursäkt för att hästen inte behöver bli ompysslad för att man inte kan rida. Kanske passar på att stretcha henne lite också eftersom dom säkert får gå och spänna sig ute i hagen när det är knöligt och halt.

Kommentarer
Mikaela Wennberg säger:

Bläddrade igenom "November månad" i arkivet och såg ditt skoljobb om att jobba som unghäst utbildare. Är det något du skulle vilja jobba som? :)

2011-11-21 | 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback