Watch out those lights will get ya



<- Inköpt idag. Meningen var att jag skulle och köpa kläder, hittade jag något? Nej. Eller jo, men tröjan jag ville ha blev för kort i ryggen eftersom jag bara har xs på kläder trots jag är 174cm lång eftersom allt annat blir för stort, haha. Och det är inte det lättaste att hitta kläder som blir nog långa men ändå är nog smala eller vad jag nu ska kalla det. H&M är ju rätt känd för att ha små storlekar, jag har 34 på tröjor därifrån såå.. det kanske säger sig själv att det är lite av ett i-landsproblem att hitta kläder åt mig.

Fick även med mig snösulor hem åt Kira från Hööks. Kollade på Nova bettet men det fick inte följa med, önskar mig det i julklapp istället. Nu ska jag käka innan jag drar till stallet och tar in hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback