We don't wanna go home

 

Jag är inte förvånad, inte minsta lilla. Jag skrev ju förra Fredagen att hon kommer åka ut inom två veckor och rätt hade jag ju. ->

Hon är duktig, no doubt. Men tycker däremot hon valt dåliga låtar sista tiden och det har straffat sig. Empire state of mind II är nog det bästa jag hört henne sjunga, de sista låtvalen har vart lite lamt.

Moa däremot, fan vad grym hon var när hon sjöng Go Your Own Way. Det var helt sjukt! Jag har alltså en favorit trots allt, även om det var jag som skulle sluta se idol helt och hållet (som at jag ens skulle klarat de?) Moa är grym, riktigt grym!

 

 

Sådär ja, blev bara lite fel ordning men är det någon mer än jag som lagt märke till att dom åkt ur i rätt ordning från vänster Roshanna, Denice, Emil, Linni, Olle, André och så var det ju bara Amanda P som råkade hamna i fel ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback