Who's he blowing kisses from the catwalk



Kom hem från stallet för ett litet tag sen. Hade tänkt rida men eftersom det var minusgrader var det för hårt underlag överallt. Och rida ut var det ingen tanke om, inte ensam i dimman. Så blev bara att fixa allt stalljobb och sen hann jag med att spendera lite tid med min lillsyster (halvsyskon) som hade följt med min storasyster dit för att få hjälpa till och mocka, fylla höpåsar och borsta osv. Hon är för söt! "Varför har hästen pyjamas?" "Vad konstig den är som gillar hö!" Men hon tyckte i alla fall om min ponny, hon var populär så att säga. Många klappar och söt som hon är stod hon och matade Kira med hö ur handen ett bra tag. :) Åkte hem med storasyster från stallet som för övrigt bor hos oss just nu tills hon får sin nya lägenhet, och efter vi lämnat av Emma hos pappa och Anna var vi förbi på Druggen och hyrde film. Så ska spendera 1,5 timme med att se Bad teacher nu. Peace!

Kommentarer
Catharina - LMC eventing säger:

Gud vilken cool bild! :D

2011-11-03 | 23:22:25
Bloggadress: http://lmceventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback