You turn the temperature hotter

klicka här för en film från när Kira bugar.

Eftersom underlaget är förjävligt bokstavligt talat så blev Kira bara intagen från hagen, stackarn höll ju på slå ihjäl sig bara på vägen in fast det var grusat. Kan de komma snö? Så borstade jag henne innan jag stretchade henne lite. Tränade henne att buga, hon har inte gjort de på länge så hon var inte lika bright som hon brukar. Snyggt att min PK jacka är 2 storlekar större än jag normalt skulle ha, men det var bara den kvar och jag ville ha den. Fungerar dock väldans bra när de är kallt ute :) Men hur som haver, filmade lite.

Kommentarer
hanna stångberg säger:

hej :D fin blogg, kolla gärna in min grymt rosa blogg ;) har just nu en bloppis: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2065808 även massa tävlingar! kram.

2011-11-19 | 21:24:22
Bloggadress: http://www.hannastangberg.se
Tilda Sjöberg säger:

Åh, vad söt hon är! :) Varifrån är kläderna du har på filmen?

2011-11-19 | 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback