Right thru me



Nicki Minaj – Pink Friday, jag har fått Nicki Minaj feber. Det är iprincip de enda jag hör på för tillfället.

Kom på en liten rolig grej tidigare under kvällen när mamma stack in huvudet i mitt rum och frågade varför jag hade naturkunskapsboken på golvet brevid sängen, miniräknaren på bordet och matteboken i sängen. "Vadå, jag pluggar ser du väl?" Det komiska i det hela är att böckerna jag hade framme är de ämnen jag tycker är absolut roligast, och ändå går jag estet bild. Några av Er har nog hunnit tänka varför jag inte går NV om jag tycker matte och NK är det roligaste lektioner man kan ha. Varför? Jo därför att jag hade NV som 3e handsval och därför hade behövt lega som reserv, och jag hade nog trots allt kunnat komma in som reserv då jag bara låg 5p under deras intagningspoäng. Jag har under hösten vart beredd att byta program till NV för att komma åt de kurser jag vill, men det var tyvärr fullt? Eller egentligen har jag inte fått svar ännu om de var fullt, syv:en skulle kolla upp det men i den här takten har det ju hunnit bli jul innan jag får veta det. Men med tanke på att biologi var de roligaste ämnet i 9an är det väl inte konstigt om jag fortfarande tycker det eftersom mitt biologi betyg när jag gick ut 9an var awessome. Jag tror jag skulle kunna skriva mvg på ett genetikprov idag om någon gav mig ett, det är tack vare det provet jag hade grymt betyg i biologi. Btw, jag har naturkunskap imorgon direkt på morgonen. Weeiiii! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback