Call my name


Bild sen i somras, har knappt nå bilder på min mac.

Hoppträningen gick finfint och jag är über nöjd över min och Kiras insats. Blev inte så höga hinder, 70-80cm kanske men då har hon heller inte hoppat sen i Juli kanske? Hade upphöjda galoppbommar på ena långsidan med ett galoppsprång emellan och trots att hon var riktigt het hade jag nog med kontroll på henne för att reglera hennes galopp så avstånden blev rätt. Sen hoppade vi ett räcke på den andra långsidan och var då man märkte att hon inte hoppat på länge för jag kunde inte stå i lättsits mot hindret utan var tvungen att sitta för att orka hålla tillbaks henne. Red med pessoat och delta för jag visste redan innan jag gick ut att hon skulle vara jätte pigg och het så hade jag ridit med mitt vanliga bett hade jag mest fått försöka få stopp på henne, haha. Så både för min egen och Kiras skull passade pessoat bra idag då vi fick ut lite av träningen istället för att bara komma på kant med varandra och fått diskutera vem som bestämmer farten. Vi hade även sällskap av Madde och Starre ute på ridbanan.

Nu ska jag se film, Wild child rättare sagt. Sen skulle jag behöva läsa i en bok vi ska läsa från engelskan, go ask Alice. var väl drygt 200 sidor, men så lättläst som den var borde jag läst ut den på sådär 2-2,5 timmar. Kanske får bli kvällens sysselsättning om inget bättre dyker upp, usch vad tråkigt de lät..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback