"30 dagar"

Alltså, jag är ju rätt kass på det här med "30 dagar" listorna. Jag vet inte ens när jag svarade på en sådan fråga sist. Så istället för att svara på en då och då kör jag de resterande nu på en gång. Blir enklast!

Dag 04 – Mina intressen

Bör ju de flesta redan veta om ni läser min blogg. Annars får ni väl fråga.

Dag 05 – Mina syskon

Jag har en storasyster som heter Sanna och är 5år äldre än mig men det tror aldrig folk när dom ser oss tillsammans. Dom brukar tro vi är jämn gamla. Kanske för att jag är längre än henne och lite mognare i huvudet än vad vissa andra som är 17år är?

Sen har jag ett halvsyskon, en lillasyster som heter Emma och fyller 6år i November, dvs. 11år yngre än mig.

Dag 06 – Om tio år

Får jag nu drömma så är jag miljonär inom loppet av 10år, äger en fin lägenhet och en galet snygg bil!

Dag 07 – Något jag vill ha

En* (några) miljon(er), körkort, en bil osv.

Dag 08 – Mina smeknamn

Josse.

Dag 09 – Hit vill jag resa

USA, mer rätt till Los Angeles.

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Svarta Adidas byxor som egentligen hör till IFK Kalix lagdress. (dvs. det är reklam på mina också.) Vitt linne, grön/vit/ljusblå/blå mönstrad tröja.

Dag 11 – Det här åt jag idag

Mat?

Dag 12 – Hiss & Diss

Hiss: jag har mest troligt sålt Kiras dressyrsadel.
Diss: Vädret.


Dag 13 – Den här veckan

Har just börjat?

Dag 14 – Vad är kärlek?

Kärlek är känslor man satt namn på. Har svarat på den här frågan förut mer utförligt, vill ni veta svaret så leta i kategorin "listor".

Dag 15 – Mina drömmar

Är stora men jag står förvisso med båda fötterna på jorden.

Dag 16 – Såhär får man mig arg

Det tänker jag inte svara på eftersom om ingen vet det lyckas ni inte heller om det nu är det ni vill. Dock rätt svårt.


Dag 17 – Mitt favoritminne

När jag fick hem Kira, Fredag 13:e Juli 2007.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Var nog när jag fyllde 16 och fick mina Tretorn Advance ridstövlar. Eller när jag fyllde.. oh shit, varför kommer jag aldrig ihåg hur gammal jag var när jag fick Star?! Nå hur som haver, när jag fick Starbell (min första egna ponny) som en tidig födelesedagspresent.


Dag 19 – Detta ångrar jag

Att jag inte drog när jag hade chansen att flytta till Umeå i Höstas och börja det gymnasie jag egentligen, allra helst vill gå och hade kommit in på. Undra om jag någonsin kommer förlåta mig själv för det.


Dag 20 – Ett annat ögonblick

Var när jag fick MVG på det svåraste biologiprov man kan göra i 9an. Minns fortfarande hur glad jag var, jag nästan grät för att jag var så glad.

Dag 21 – Den här månaden

Borde det komma snö, haha.

Dag 22 – Något du inte visste

Om mig? Att jag tycker saft är jätte äckligt?

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Att fara till stallet och krama och pussa på mina underbara pållar. Det låter säkert sjukt för Er som inte själv vet att det fungerar, men man mår faktiskt bättre då.

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Eskobar – Someone New, jag gör det verkligen varje gång jag råkar höra den.

Dag 25 – Något jag inte klarar mig utan

Svag för min mobil, klarar inte en skoldag utan den. Glömmer jag den måste jag hämta den, haha. Dock är det för musikens skull..


Dag 26 – Mina rädslor

- Björnar
- Mörker


Dag 27 – Mina favoritplatser

Uppe på Kiras rygg, i en bil (jag gillar att åka bil, precis som min syster. Vi har kommit fram till att vi är rätt udda som gillar det. Ju längre desto bättre.) Och i Umeå.

Dag 28 – Det här saknar jag

Sommaren, speciellt den här sommaren.

Dag 29 – Två låtar som gör mig på bra humör

Alexis Jordan – Hush Hush

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback