Do it like a dude



Känns som att det enda jag gör på kvällarna är att plugga naturkunskap, vilket det iofs näst intill vart senaste dagarna. Men nu börjar det känns som att det sitter, har 4 sidor anteckningar (eller sammanfattning kanske det heter) där alla svaren på frågorna står till det man ABSOLUT behövde kunna. Kan allt, känns ju.. rätt lovande? Ska läsa igenom de minst två gånger till innan jag gör provet imorgon, en ikväll och en på morgonen. Bara tänka positivt, kunde jag spika det svåraste biologiprov man kan göra i 9an borde jag väl kunna spika det här med? För inte pluggade jag då mer då än vad jag gjort nu. Äh, får se vart det tar mig. Bra känsla iaf. Nu ska jag käka, sen ska jag se film. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback