Down for whatever



Hittade ett gäng gamla bilder i bloggarkivet. 1an är från -08 och trean från -09 skulle jag tro.

Kira har vilat idag då jag inte riktigt känt mig i form och det lika var så dåligt väder ute, svin kallt, blåsigt och regn på det. Sen har hon lika gått fyra dagar så en vilodag skadar inte. När jag och mamma kom till stallet är det första jag ser att Kira står utanför hagen. Men värre söt var hon när jag hoppat ur bilen och ska gå och hämta henne, då spetsar hon öronen och frustar och kommer gående och möter mig halvvägs. Kan man ha sötare ponny? Blev bara mockning, fyllning av höpåsar, kraft och vatten. Hann även pussa lite på henne också innan jag for hem. Carisma hade mamma fixat åt. Nu ska jag gå och käka, sen duscha och sen blir det ev. en film eller tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback