Duktigt Josefin, duktigt!



Fick ett sms ifrån min naturkunskapslärare tidigare idag när jag var på skolan där det stod "Hej, vill bara veta om allt går bra med arbetet i NK? Sköt om dig!" Då jag var borta sist vi hade NK. Kan inte alla lärare vara lika snäll som hon är?! Så letade reda på henne istället för att svara på smset och berättade hur det gick. Fick på samma gång veta vad jag fick för resultat på ekologiprovet. Eller mer rätt, hon frågade om jag ville veta och jag svarade "fick jag godkänt?!" "Ja absolut ja, det gick väldigt, väldigt bra!" Så kollade jag på första sidan och hon säger "Du ska veta att det här ett väldigt starkt VG i den nya betygskalan, du ligger 1p ifrån MVG. Så du kan nästan tänka att du hade MVG på det eftersom jag vet att du inte kunde den frågan eftersom svaret inte fanns i boken och du var i Sunderbyn när vi hade den genomgången. Fortsätt såhär!" Och bara för att klargöra, det var ett stort ekologiprov.

Känns riktigt, riktigt bra att börja sitt första Naturkunskapsprov med att ligga 1p ifrån MVG. Duktigt Josefin, duktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback