Easy A



Det här har vart kvällens nöje, den var faktiskt rätt bra, helt okej om inte annat. Enda komiska felet i den var att jag hittade skådespelare som "i min värld" hör hemma i andra filmer/serier. Så som A cinderella story, John Tucker must die, She's the man, Hellcats, Never back down. Det blev bara så fel eftersom alla filmer +  hellcats är något jag sett så otroligt många gånger. Jag menar, hur fel är det inte att se Cam Gigandet från Never back down där han är skolans tuffaste kille och slåss till att spela en religiös och jätte försiktig kille. Vadå ombytta roller? Men den var bra.

Kommentarer
amanda säger:

Gud, vad jag älskar den filmen!!!

2011-10-21 | 23:24:58
Bloggadress: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback