if this is it, all we have and ever will

Höll på glömma bort att berätta om dagens ridpass. Tänkte skritta Kira efter infarten och på gården då jag trodde underlaget skulle hunnit bli för hårt ute på ridbanan då det var -2 grader. Men underlaget var nog ridvänligt, till och med så pass att det gick att trava. Red barbacka då jag inte ides sadla henne (med dressyrträns för den som undrar, och ett rakt äppelbett), rider nästan aldrig med sadel när det börjar bli vinter, haha. Inte för jag klassar de som vinter ännu, men ni förstod ju vad jag menade i alla fall. Hon kändes fin redan då jag hoppade upp och hon hittade jätte fort en alldeles lagom rund form och gick så större delen av tiden jag red, jätte mysig var hon! Behövde knappt hålla i tyglarna och ändå jobbade hon jätte fint när hon travjobbades. Tror inte det existerar finare ponny än Kira, hon var verkligen jätte mysig idag! :)

Föresten, hittade nyss en tröja jag inte kommer kunna låta bli att köpa. Den var riktigt snygg, näst intill snyggare än vissa Kingsland tröjor! Nu tänker jag sova, är jätte trött fast jag sovit 11 timmar inatt. Weird!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback