If your desires are not extravagant they will be granted



Namn: Josefin Strömberg
Ålder: 17 år, 6 månader och 4 dagar.
Klädstorlek: XS/S (alt. 34 på tröjor)
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg:
Blond

Hur:

Hur får man dig på fall: Man är sig själv.
Hur får man dig arg: Tänker jag inte tala om.
Hur beskriver du en perfekt dag: Hmm.. jag vet faktiskt inte, får jag svara pass på den frågan?
Hur bra humor har du: Väldigt bra.
Hur lätt påverkas du av grupptryck: Påverkas inte minsta lilla.
Hur ofta köper du nya kläder: Beror på vad jag vill ha.
Hur ofta köper du skor: Var 4-6 månad kanske. Haha inte så jag håller koll.
Hur ofta färgar du håret: Färgar de inte när jag har blont, fixar utväxten typ var annan månad.
Hur mycket pengar slösar du på en månad: Beror faktiskt helt och hållet på om jag vill ha något eller är någonstans. Är rätt duktig på att hålla dom tajt.

Vad:

Vad är det godaste man kan äta:
Kladdkaka, haha.
Vad är det äckligaste man kan äta:
Ska vi snacka tortyr som i Fear Factory eller vanlig mat?
Vad får dig att gråta:
Eskobar – Someone New, på riktigt, jag tål den verkligen inte. Får för många flashbacks.
Vad får dig på bra humör: Kira!
Vad är det värsta du vet:
Folk som är oärliga och inte törs stå för det dom säger.
Vad är det bästa du vet:
Att hoppträna med Kira är nog en av de bästa saker jag vet.
Vad brukar du se på tv:
Ser nästan aldrig på tv, Idol isf (ja jag vet, jag skulle ju sluta se det.. såg faktiskt inte i fredags ;)
Vad har du för mobil:
En vit Sony ericsson Xperia x10i

Vilken:

Vilken är den finaste hårfärgen:
Beror på helhetsintrycket, men jag passar bäst i blont.
Vilken är den finaste ögonfärgen:
Grumligt blåa, fast har kommit på att bruna är rätt fint..
Vilken film är den bästa du vet:
Never back down (1an & 2an)
Vilken låt är den bästa du vet:
Mads Langer – Fact-Fiction, just nu iaf.
Vilken vintersport är den bästa att se på: Bandy, no doubt.
Vilken sommarsport är den bästa att se på:
Fotboll
Vilken dricka innehållande alkohol är godast:
Xider Bright
Vilken färg är den finaste:
Vitt.
Vilken stad vill du bo i:
Umeå!
Vilken bil vill du köra:
Audi A5 allroad
Vilken årstid:
Sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback