International love



Blev ingen skola för mig idag då jag under natten vart låg och var tvungen att gå och äta, vilket i sig resulterade att jag vaknade med högt blodsocker imorse och mådde mindre bra. Det har gått ner under dagen vilket i sig resulterat i att det just nu ligger rätt bra. Skönt. Ska snart fixa något till middag (plättar) och sen tror jag att jag ska åka till stallet en sväng och dressyra med Kira. Blodsockret ligger bara bättre om jag åker dit en sväng än om jag sitter hemma, nu mår jag ju i alla fall betydligt bättre än imorse. Så kör väl skrittarbetet idag, eller så lägger jag lite fokus på ökningar i trav om det känns som att hon är på sådant humör.

Kommentarer
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak säger:

sv: Tack så hemskt mycket snälla du :D

2011-10-25 | 16:27:23
Bloggadress: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback