On my mind

Hemkommen efter ett väldigt lyckat dressyrpass med lilla vit, fick ut precis det jag ville med passet. Efter jag ridit fram henne i skritt och trav återgick vi till lite skrittarbete på en stor volt blandat med 8-volter för att hon skulle kännas lika mjuk och följsam i båda varven och söka sig neråt. När det fungerade övergick vi till galopparbete (där jag för övrigt ville få fram mest resultat.) Ville känna att jag enkelt kunde reglera hennes galopp utan att hon blev stressad och försöker smita ifrån det jag ber henne om. Galopperade henne på en stor volt i båda varven och det gick jätte, jätte bra så jag är mer än nöjd! Hon var så fin!

Föresten, jag har haft Carisma i ett år idag!! :)


Kommentarer
pauline säger:

Hej! Tack så mycket!Fin blogg förresten. Och gud vilka fina hästar! Har alltid drömt om en egen häst haha! Ska vi följas på bloglovin ? :)

2011-10-18 | 10:31:23
Bloggadress: http://victoriapauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback