Pick up the pieces

Jason Derulo – Pick Up The Pieces, smått förälskad i låten. Jason Derulo levererar än en gång!

Jag har räknat matte totalt 5 timmar idag, inte dåligt de inte. På slutet blev till och med A uppgifterna  svåra (haha) så antar att det var ett bevis på att jag räknat nog länge, så gav upp matten för dagen. Har även vart och hälsat på storasyster någon timme och sett när hon bakat bullar åt mig, så snällt! :) Som tack fick hon massage och de är lika kul varje gång eftersom hon alltid nämner "dina händer är magiska, jag har inte ont nå mer!" Enligt henne borde jag bli massör när jag gått ut gymnasiet, tack för komplimangen men nej tack. :)

Har även hunnit göra en samhällsuppgift under kvällen (som jag för övrigt fick veta om under kvällen eftersom jag var borta förra samhällslektionen. Tack Anna för att du sa de, guld värt!) Egentligen tycker samhälls är ett extremt tråkigt ämne, men när man vet vad man vill är det bara att bita ihop eller bryta ihop. Så min uppgick resulterade i 2 datorskrivna A4, inte illa de inte med tanke på att den inte hade behövt vara längre än ½ A4 om man fick med allt. Dock har jag ju rätt höga mål och vill ha mvg på allt (eller ja, A heter det väl kanske men de låter så fult.) så då är det väl bara att göra de bästa av situationen och stå ut. Nu behöver jag en sådan där påminnelse igen, var flitig under 3 år och du kan göra vad du vill sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback