So tell me what you want to hear

Vilken film kan du alla replikerna till? Alltså.. den första Twilight filmen är jag rätt säker på. Har sett den garanterat 20 gånger.

Äger du några band t-shirts? Nej

När flög du senast? Har aldrig flygit

Hur många stolar står kring ditt köksbord? fyra

Läser du böcker för skojs skull? Nej

Pratar du några andra språk? Engelska

Diskar du din egen disk? Mamma och jag turas om att diska, så på sätt och vis.

Har du gråtit offentligt? Ja

Har du en egen stationär dator eller en laptop? två laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker? definiera "alltid", men nej, jag skulle inte säga att jag alltid försöker lära mig nya saker.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vill tatuera mig. Och så vill jag ha en industrial i höger öra.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det där lät som något dom gör i filmer, 50/50?

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej

Vad har du med dig in på bion? någon att se filmen med, haha.

Vem var din favoritlärare och varför? Vadå var? Min naturkunskapslärare är bra, hon förklarar bra och gör lektionerna roliga!

Vad har du för väder? Mulet och kallt. Det "snöade" lite nyss, men enligt mig räknas det inte som snö om det inte blir vitt på backen.

Har du en blogg? uppenbarligen, haha vart skulle ni annars läsa det här?

Vilket var (är*) ditt favoritämne på gymnasiet? Naturkunskap.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? du bör ha en dos självförtroende och humor.

När sov du senast på golvet? Brukar inte sova på golvet?

Gillar du din boende-situation? Inget att klaga på, lägenheten är fin. Men däremot hade jag ju väldigt gärna bott i Umeå.

Vilken är din mammas hemstad? Kalix

Din pappas hemstad? Kalix, tror jag.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det där är rätt kul faktiskt, jag kan sova 4-5 timmar och fungera precis likadant som om jag sovit 9 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? På sätt och vis, men brukar inte behöva stressa för det.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej

Vilken är din favoritfrukt? Persika

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Har aldrig räknat. Räknar man ut mitt BMI är det 19,2 (enligt sidan där jag gjorde det) och 19,0-25,0 är idealvikt för min längd. Hade man under 19,0 var man underviktig. Så tror inte jag behöver oroa mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback