Svar på kommentarer

Kan svara såhär på kommentaren jag fick om mina synpunkter om KRF. Jag har väntat hela dagen på att någon ska kommentera det jag skrev, för jag visste mycket väl att folk skulle ha åsikter om det, haha.

Till att börja med så nedvärderar jag inte människorna som har sin häst där, då kan ni ju lyfta fram ett exempel i inlägget det här handlar om där jag sagt att det är fel att ha sin häst där. Jag säger aldrig att det skulle vara fel, bara att jag aldrig skulle ställa in mina hästar i små boxar. Däremot säger jag bara det jag tycker och är ärlig, ska jag ljuga och hitta på positiva saker för att inlägget ska passa Er? Absolut inget illa menat, men jag står för mina åsikter och behöver inte vara alla till lags. Enligt mig är boxarna små, kanske för att jag är bortskämd med att mina hästar står i stora boxar? Jag minns att Kira knappt kunde vända sig i en av ridskoleboxarna och hon är faktiskt d-ponny. Jag upplever boxarna i stor stallet riktigt, riktigt små. Hur dom är i ponnystallet vet jag inte, och det har jag inte sagt något om heller. Jag skrev att hon stod i en ridskolebox när vi var dit -08.

Det här var typiska kommentarer jag väntat mig, men som sagt är det här vad jag tycker om KRF, inte att andra ska tycka likadant som mig, det är ju som att jag ber Er att gilla något Ni inte tycker om och mer eller mindre ber Er lyfta fram positiva saker i något Ni inte gillar och har så mycket till övers för. Ni fattar poängen. Och so what att jag ger stället dålig kritik? Alla kan inte tycka lika och gilla samma saker, och tur är väl det. Lite fövånad att ni tar kritiken så riktad mot Er eftersom jag bara skrev att jag övervägt stället med plus och minus i mitt eget syfte. Det står aldrig att det är fel att ha sin häst där eller liknande, bara att jag aldrig skulle vilja ha dom där. Varför reagerar ni så starkt över det? Måste jag tycka som Er och gilla KRF? Måste man vara alla till lags? Får man inte ha egna synpunkter utan att folk ska bli hysteriska? Nej, man måste inte vara alla till lags.

Kommentarer
Jonna Vallgren säger:

Nån gång får du väl fan ge dig... Vad vinner du på att klanka ner på KRF? Absolut helt onödigt att ens skriva nåt sånt. Tänk dig för innan du skriver så dumma saker!

2011-10-11 | 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback