They'll never know





När hände det här sist, i somras? Mina måndagmorgnar känns rätt långa vad jag än hittar på. Steg upp halv nio och käkade och sen har jag vart på promenad med Milla, kändes bra för då vaknade man till liv. Hade lika väl kunnat dra täcker över huvudet och fortsätta sova när vi kom hem igen. Och snäll som jag är får ni en dagens outfit (och skriver jag inte vart ifrån sakerna är eller vad de kostar får jag alltid kommentarer med "vart har du köpt det?" "vad kostade ex. jackan?" Så stör er på det, eller bry Er inte om det eller ha åtminstone i bakhuvudet att det skrevs till de som brukar fråga vart det jag har på mig är köpt och vad det kostade.)

* Jacka - Vero moda, 499:-
* Tröja - ?
* Jeans - Cheap Monday, 799:-
* Skor - Din Sko, 899:-
* Klocka - Ur&Penn, 599:-
* Armband - Glitter, 149:-
* Ring - Albrecks guld (Umeå), 299:-
* Ring - Ur&Penn, 99:-
* Pärlörhängen - Vero moda, 99:-
* Örhängen x2 - Glitter, 59:-
* Skärp - Pieces, 499:-

Nu ska jag göra nå lunch och sen packa ihop matteboken, miniräknaren och mac datorn och sen cykla till skolan. Peace!

Kommentarer
Sanna säger:

Måste du skriva vad allt kostar?

2011-10-10 | 11:51:03
Emma nilsson säger:

Seriöst vi bryr oss inte vad dina kläder du har på dig kostar!!

2011-10-10 | 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback