This is what I'm made of



Kom precis hem från stallet då jag vart och fixat alla stallsysslor och ridit Kira. Blev ett lite lugnare pass med mycket skrittjobb och lite trav då hon var så pigg så hade inte fått ut så mycket om jag haft några högre mål med passet, mer att hon fick komma ut och röra på sig. Så kan varken säga att jag är jätte nöjd eller missnöjd, men hon var sammarbetsvillig och lät bli att studdsa på bakbenen, upp och ner eller i sidleds som hon gjorde igår för att hon var så pigg och letade monster i mörkret att låtsas bli rädd för. Glömde skriva att jag red igår, men gjorde ungefär samma saker som idag. Fick dock avsluta passet igår lite på kant med henne då hon stog på bakbenen precis innan jag skulle hoppa av för att hon blev rädd då Madde kom upp med Starre på gårdsplanen i mörkret. Överskottsenergi + fullblodskorsning = man letar/ser monster överallt.

Nu ska jag se Pretty little liars. Fick just ett sms om att mitt paket jag beställde i Fredags är skickat. Vad som finns i det får ni undra över, säger bara att jag vill ha innehållet i paketet men inte räkningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback