Turbulens, som om det inte finns något stopp

 

Alltså, egentligen skulle jag bara kolla vad antagninsstatistiken var nu i höstas till Psykologprogrammet inriktning idrott. Var inte säker om det var 21,60 eller 21,40. Och då råkade jag läsa "Idrottsvetenskapliga programmet inriktning idrottsmedicin och coaching" så tänkte bara läsa igenom snabbt vad som stod. Det blev kaos i mitt huvud, nu vill jag ju läsa det här! Utbytte några ord med mamma om det på väg till stallet och hon är alltid lika förståelig och lugnande sa bara att jag ska göra det som känns bäst. Att båda säkert skulle passa mig. Jag verkar ju i alla fall hittat rätt typ av program eftersom båda jag vill gå speglas mot idrott.

 

Flera av Er tänker säkert "men snälla, ge dig. Det är flera år kvar." Visst, det är det men jag vill inte stå där den dagen jag går ut gymnasiet med betyg som inte kan ta mig dit jag vill, jag vill inte ångra mig för att jag vart för lat genom gymnasiet. Jag vet vad jag vill, och det är jag stolt över.

 


Kommentarer
Nathalie säger:

tyck gärna till om min outfit idag<3

http://liborius.devote.se/blogs/13145459/vinroett-och-silversant.htm#WriteComment

2011-10-13 | 10:51:05
Bloggadress: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback