have you ever thought about it



Seriously, jag kom just på hur mycket jag saknar att äga en fungerande systemkamera. Jag vill ha en ny, en Nikon D7000 (men det går bra med en Nikon D5100 också. Den var ju några tusenlappar billigare) Fast när jag tänker efter vet jag inte varför jag vill ha en, för den tid jag gick media gjorde att jag började tycka det var jätte, jätte tråkigt att fota. Det gjorde jag inte innan jag började media. Jag gillar inte när någon säger "gör precis på det här sättet!". Säger du åt mig att göra något på ett sätt jag tycker låter fel vänder jag mig på tvären och vägrar göra det. Envis är jag, nå jävulskt när jag bestämt mig för något. Du kan inte få mig att ändra mig, du kan inte muta mig till att ändra mig. Jag vet många som sagt att man aldrig skulle kunna tro att jag är så envis som jag är om man ser mig, att jag ser för snäll ut. Döm aldrig boken efter omslaget heter de väl?



Ska vi köra en sådan här "det här visste du inte om mig" när vi lika är igång? Jo det ska vi, eftersom det är min blogg bestämmer jag.

- Jag är extremt snabb och lättlärd gällande det mesta. Visa mig en gång och jag kan det.
- Jag har aldrig sett Titanic eller Avatar som alla andra verkar sett.
- Jag tycker saft är jätte äckligt, likaså mandariner och köttsoppa.
- Jag kan få sjukt ont i vänsterknäet ibland då det hände något med det då jag åkte an en ponny för flera år sen. Då kan jag knappt stödja på benet.
- Likaså vänster handled, jag kan få jätte ont i den for no reason ibland också. Den armen krossades rätt fint när jag åkte av min första ponny och resultatet blev en gipsad arm i 6 veckor + sjukgymnastträning efter det. Hade ju inga muskler kvar i armen. Inte för det kan vara orsaken till varför det gör ont nu ibland i den (?), som just nu.
- Jag har gett upp Idol tittandet för i år, ingen bra kvar sen Tony och Roshanna åkte ut. Ingen som når mig i alla fall.
- Jag vill väldigt gärna få en Audi a5 allroad i present när jag fyller 18.



Nu ska jag dejta kuddarna, det tänkte jag egentligen göra när klockan var runt 23,15 för jag är trött och har absolut inget att göra. För den delen känner jag mig rätt duktig som kämpat mig igenom 112 sidor av Go ask Alice ikväll. DONE! Nu behöver jag bara skriva uppgiften, men det kan jag göra imorgon då det inte behöver var inne fören 23.55. Föresten, det får gärna ha snöat tills imorgon men inte som i min dröm jag hade för någon dag sen då jag gick i high heels i snöstorm (alltstå, det där lät verkligen inte som mig.) och skulle klättra över en snödriva?! men jag fastnade i den och sen vaknade jag. Konstig dröm, inatt vill jag drömma en annan dröm jag drömde för någon natt sen. Dock var jag rätt besviken när jag vaknade för att det inte var på riktigt.. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback