It ain't the end of the world



Känns som att jag sovit bort hela dagen, och ändå vaknade jag bara 11.30 (fast iofs är det rätt sent för mig). Har hunnit med att duscha och nu käkar jag lunch. Är glad att det fanns över mat i kylen från gårdagens middag, för att laga mat hungrig är rätt jobbigt. Måste bara tillägga att jag tyckte det var bra att Linni åkte ur idol, har aldrig tyckt hon vart bra. Mer rätt att André fick stanna, för han går faktiskt att lyssna på och så är han rätt bra att lyssna på för att han har en så cool röst. Det vinner han ju på, och att vara flickfavorit..

För övrigt, ställde mig i bostadskö i Luleå igår. Sweet! Fast Umeå är ändå förstahandsvalet. Men skadar ju inte att stå på båda ställerna, för utbudet i Kalix gällande det mesta är ju inget att hurra över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback