Right round

Har kommit in genom ytterdörren för ett tag sen och har precis käkat bullar, kan ju inte leka kung i köket ännu eftersom klockan är lite för lite för det då jag kommer måsta laga min middag själv idag. Ska jag vara ärlig är det rätt bekvämt när mamma gör middag och ropar "mat" och man bara gå och sätter sig vid köksbordet. Men schhh, det där var egentligen en hemlis.

Nu ska jag plugga NK eftersom jag har prov nästa vecka, känner mig dock rätt lugn även om det var en hel del att kunna, för mitt biologi betyg var inget man kunde klaga över när jag gick ut 9an om man säger så.  Borde nog gå att få in i huvudet. På tal om skola, mattetalet jag körde fast på igår kom jag på hur jag skulle räkna ut när jag öppnat boken på mattelektionen. Så att jag inte kunde det igår berodde nog på att jag var rätt slut i huvudet efter dom 5 timmar jag räknat, haha. För den delen har jag matteprov nästa vecka oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback