We're not living in america, but we're not sorry



Pållarna har fått vila hela helgen eftersom det är så fruset och hårt underlag ute. Passade rätt bra att det var kasst underlag just nu, har nämligen inflammation i vänster handled så skulle lika inte kunna rida. För övrigt gör det ondare än att bryta armen. Tro mig, jag vet eftersom jag prövat. Ska snart skriva uppgiften om engelskaboken, innan 23.55 skulle det vara mailat till läraren så jag har ju tid kvar. Men att vara ute i sista minuten är väl ingen hitt, känner mig nog seg som inte skrivit den ännu. Kanske bäst att börja, för på 50 min har jag tänkt vinna si sådär 100.000:- eller en Volvo D3 momentum.

Kommentarer
SHUNi- hästblogg. säger:

Hej! Fin blogg du har :D



Var med och diskutera på min hästblogg när det gäller leriga ben! Vad tycker du? Ska man spola, borsta eller har ni någon annan metod till att få bort leran? Lämna gärna en kommentar som svar på min blogg :D Kram!

2011-10-23 | 19:39:46
Bloggadress: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback