Who's laughing now



Dagen har jag börjat kl 08,30 med att käka frukost, åka till stallet och släppa ut pållarna i leran, fixat alla stallsysslor och promenerat med Milla. Fick även ett erbjudande imorse som jag känner mig väldigt hedrad över så att säga, ska få hoppa en extremt läcker pålle någon dag. Kul!

Sen har jag spenderat dagen med storasyster i Haparanda då jag följde med som sällskap då hon skulle på Hööks och sportaffärerna, inget Ikea. Tror ni inte jag blev kidnappad med in på Ikea? Det här kommer stå henne dyrt, i skor med 8cm klackar oxå, ont, ont, ont. Har iaf upplevt hur det är att vara 181cm, kände mig.. rätt lång? Jag borde få diplom i att kunna vara sparsam, jag har inte slösat en enda krona och ändå hittade jag saker jag egentligen hade velat ha (bla. den där ljusblå jackan från Stadium jag visade i ett inlägg förra Fredagen!). Men.. umeå är mycket mer lockande i November, så jag kan nog leva rätt snålt om jag har det i bakhuvudet. Har även käkat middag hos henne som bestod av tacos. Tack för det, har velat ha det hela veckan!

Har inga planer för kvällen så tror jag ska ta fram naturkunskapsboken och plugga lite istället för att sitta med datorn. Jag vill ju som ha mvg på det där provet, jag ska ha mvg på det. That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback