5 saker om mig som bloggare personligen



  • Första uppfattningen folk brukar få om mig brukar vara att jag är bortskämd och får det jag pekar på, att jag är inte skulle våga säga vad jag tycker i olika sammanhang för att jag inte pratar i onödan.

    Sanning: Jag kan inte kalla mig själv bortskämd, tror ni verkligen jag får allt jag pekar på? Hade jag fått allt jag pekat på hade jag ägt en vit, sprillans ny BMW, haft en lägenhet i USA och haft en egen kock som lagade mat åt mig. Jag betalar faktiskt saker själv, ink. dyra saker eftersom jag är ett ess i att spara pengar. Jag har velat ha en Canada Goose jacka i 2år, jag har råd med en men köper den inte för det. Varför? För att jag helt enkelt kan hantera pengar och se deras värde och en jacka för 6500:- känns lite till att ta i. Jag är allt annat än feg med att säga vad jag tycker om saker och ting, jag är inte en sådan som sitter och håller käften om jag stör mig på något. Jag har en uppfattning om att endel verkar tro att jag är lätt att "köra över i disskussioner" innan dom prövat mig, svar på tal är jag rätt duktig på om jag behöver.

 

  • Jag har stora framtidsdrömmar men står förvisso med båda fötterna på jorden.
  • Jag har ett pretty awesome självförtroende, you can hate but never break me. Nause – Made Of - Radio Edit
  • Jag kan inte somna om inte tvn är på om jag sover själv.
  • Skulle jag beskriva mig med 3 ord skulle det vara spontan, snäll och ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback