Dear John



Är ch131 samarbetsvillig sen ska jag se Dear John, jag blir alltid påmind om att jag borde se den av folk som sett den och sen den kom ut sagt "men se den, den är jätte bra!" Jag har höjt ögonbrynen och tittat fundersamt på dom, bra, den där? Det jag sett av trailern har bara verkar dåligt, men för några månader sen såg jag kanske 20min av den hos min syster och den verkade inte lika dålig då. Så den kanske är sevärd, och om inte hade jag ju gjort rätt som dragit ut på att se den.

Men först ska jag se New moon, har tänkt göra det hur länge som helst men det har aldrig blivit av. Inte lika kul då man iprincip kan alla repliker i hela filmen, har läst alla böcker två varv och sett filmerna x antal varv. Fast då är det iofs ettan jag kan replikerna i och sett garanterat 20 gånger. Så New moon kanske är lite roligare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback