Down for whatever

Kelly Rowland – Down For Whatever, NY,NY,NY!

Dagen har jag spenderat med min syster i Luleå,
eller först har jag vart till Sunderbyn på återbesök för diabetesen. Och det roliga är fortfarande att se om jag växt nå, haha. Som att det inte skulle vara nog? Jag var iaf 173,3cm så med andra ord hade jag vuxit ynka 3mm. Fast.. på 3 månader kanske det inte är så bara? Det räcker, jag har nått 173cm och det har vart "drömmen" gällande hur lång jag velat vara sen jag var liten.

På tal om Luleå, jag har käkat kyckligsallad till lunch och ost/skinksallad till middag, börjar vara smått less på det nu. Och inte så att jag direkt gör det med mening för jag väger till och med för lite jämfört med hur lång jag är. Jag kan äta vad som helst och det skulle inte märkas, så inte för den delen. Men kyckligsallad från Sunderbyn är galet gott, och till middag skulle jag egentligen äta spagetti och köttfärssås men klockan hann bli så mycket så sprang in på Druggen och skulle köpa en matlåda, och det var det enda som såg gott ut. Haha.

Nu sitter jag och diskuterar utlandssresor med min syster, facebook konversation från min logg: 
"tror jag ska blinka åt min syster och se söt ut och säga att jag vill åka utomlands i vinter.:)"
"Det är inte omöjligt nu! :)"
"Åh, score! jag är ju bra på de här ;)"

Chockad? Lite smått. Jag har världens bästa storasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback