Dream it. Do it!



Har en canvastavla i måttet 50x70 skulle jag tro, om jag nu inte har kasst ögonmått. Har haft den sen förra hösten/vintern någon gång och köpte den då i tanke att skriva en mening ur en låttext på den, men jag har alltid ångrat mig när jag väl tänkt göra det för att jag inte kunnat betämma mig vad för låttext eftersom jag har flera bra på lager. Nu helt plötsligt fick jag världens idé på vad jag ska göra, om jag säger framtidsdrömmar x4 kan någon räkna ut vad för motiv det kommer vara på den? Det återstår att se, nu ska jag skissa ner den på tavlan. Wonderful! För övrigt var det där min spotifyplaylist för den som vill ha bra musik i det dåliga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback