I set fire to the rain



Skoldagen gick väldigt fort, och jag kan inte påstå att vi fått nå vettigt gjort på sista lektionen, suttit i 285 och lyssnat när Per-Elon förklarat hur man använder rexnet osv. Fast det kan jag ju sedan förra året så jag behövde bara sitta där och göra vad jag ville tills vi slutade, inte så krävande direkt. Hittade massa teknikuppgifter på min när jag loggade in som låg kvar sen förra året, allt från CAD till teknik, människa och samhälle.

Har även hunnit vara på en promenad med Milla och hon blev nog trött för nu ligger hon och sover i soffan tillsammans med sin Herr Nilsson. Jag däremot har just käkat och ska räkna matte, så nu vet ni vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback