It's time to take a risk, sweetheart



Dumt påhitt de där med att man kan vara förkyld, känns som att jag skulle svalt en kaktus. Vad kvällen erbjuder kan bli intressant att se, men idol är väl ett måste när det är slutaudition? Får helt enkelt köra varianten med att trycka en kudde över huvudet eller byta rum när Bard ska prata, som jag gjorde förra året när Jay skulle sjunga. Haha. Räkna lite matte skulle jag också behöva göra då jag inte velat dejta Mr. Matematik under helgen. Besvärlig typ som inte kan lösa alla sina 1287989345347527984230 problem själv, jag har väl egna. Att klicka hem ett par skor, en jacka eller något annat kul låter som en bra idé. Tröstshopping när man är sjuk brukar ju pigga upp. Am I right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback