Jag har haft lila hårfärg på huvudet..

Var till Ammi en sväng igårkväll och fick håret färgat, inte det lättaste att göra när man har blont. Fick världens chock när hon helt plötsligt säger "färgen som kommer ur flaskan är lila, och inte så lite lila heller." Och nej, hon skämtade inte - den var verkligen lila. Dock blev inte resultatet i närheten, vilket var väldigt tur! Hade inte gått ut om håret blivit lila. Det är fortfarande blont, färgen (toning om jag nu ska vara mer exakt) var wella colour fresh 0/6, silver violett (och den luktade precis som sådana där hårda, lila godisar som smakar viol.) Blev inte så stor skillnad men det var inte meningen, jag ville bara ha en kallare ton på det blonda då jag inte tycker varma blonda toner är lika snyggt som kalla. Det blev bra iaf.

Nu har jag precis kommit hem från stallet och ska snart käka lunch och sen fixa mig, vad dagen erbjuder står ännu lite oklart. Puss!

Kommentarer
;D säger:

Hur går det med hedman? ;)

2011-09-24 | 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback