keep calm



Glad att min mac börjat fungera, smått irriterad över att laddaren är trasig och jag inte får någon ny fören till veckan. Tur det är Fredag, jobbigt att hålla på måsta låna andras för att kunna ladda den. Dåligt humör är jag också på, för tillfället avskyr jag allt som heter skola. Ett besök hos syv:en imorse och har jag förstått det rätt betyder det studievägledare, då kanske det skulle vara bra om dom visste saker och ting så som tillvalskurser, betygsskalor osv. Men icket. Har i alla fall haft NK nyss, vilket är en av mina favoritlektioner och läraren är en favorit, duktig på att förklara och göra lektionerna intressanta. Sådana lärare borde alla få ha, i alla ämnen. Då skulle nog skolan vara rolig, på riktigt och inte bara genom inbillning. Less, less, less - Bli umebo? Ja, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback