Next to you - Chris Brown


Känner mig rätt duktig som efter klockan tolv hunnit diska, plocka ihop och dammsuga lägenheten, plugga engelska och baka muffins. När mamma var hem på lunch runt 13.30 sa jag att jag var hungrig, fast jag hade ätit lunch kvart i tolv. Udda att man kan bli hungrig inom två timmar, och inte gick jag och åt när hon var hem, jag åt muffins alldeles nyss när dom var klara. Men då var jag å andra sidan så hungrig så golvet näst intill gungade, fast tror inte det var så bra att äta muffins när man är jätte hungrig, man började må illa. Känns inget lockande att behöva laga middag på 30min heller, jag ogillar dagar när mamma jobbar sent och jag måste laga min mat själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback