På tal om Idol..



Sjunga kan han, men jag kan inte se på han när han sjunger för då tycker jag att han är sämre än vad han egentligen är.



Att hon kan sjunga kan ju ingen missat, och sjukt grym för att bara vara 15år. Förvånar mig inet om hon vinner, gör mig inget så länge Tony kommer som sämst 5a för då kommer han lika få skivkontrakt. Har ju aldrig gått bra för 1an ur Idol. Jay t.ex som dom hurrade så över, har inte sett han eller hört han sen han var med i Idol. Så egentligen ska man ju se till att inte bli 1a om man nu inte är jätte brydd om titéln Idol 2011, hahaha.



Moa är bara bra när hon sjunger sin egna låt, Grenade var ganska okej den med. Men i övrigt tycker jag inte hon är så bra som alla andra verkar tycka.



Andé är ju redan en favorit hos dom 14-åriga brudarna, sjunga kan han ju men han har så otroligt speciell röst och jag har ofta svårt för det. Åkte Sebastian Krantz ut i kvalet förra året så kommer nog den här åka ut snart, om jag ska vara ärlig. Dom är ju kopior av varandra. Se själv ->



Se, dom är ju typ kopior av varandra..

Mitt tyckte om övriga deltagare får ni sen, för egentligen har jag estetiskt kommunikation nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback