Skullcandy lowrider



Tänkte bara säga att om ni ska köpa nya hörlurar borde ni införskaffa Er ett par Skullcandy lowrider. Fick ett par i julklapp efter att ha sagt att om jag fick en Xperia x10i skulle ett paket innehålla ett par lowrider. Det var faktiskt en av de bästa grejorna jag fick i julklapp, för jag använder dom dagligen och dom är grymma!

Har haft ett par Koss porta pro tidigare, men dom är inte i närheten av den ljudkvaliten man får med ett par Skullcandy. Så är ni inte som min syster som inte lär sig hantera hörlurarna och får dom att gå sönder på två månader så borde ni köpa ett par sådana här, visserligen kostade mina 400:-, men de är dom värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback