Take me to heaven on earth


Satt och kollade sista minuten resor igår och man kan inte göra det utan att vilja fara någonstans, jag vill åka till Dubai. Så mitt i allt idag när jag spenderade lite tid med min syster säger hon "till vintern tänker jag åka utomlands!" Jag tittar tveksamt på henne för att se om hon verkligen menade allvar och säger sen "då ska jag med!" Vi hade dock delade meningar om vart planet skulle landa, enligt henne i Spanien, Italien eller Grekland. Enligt mig i Dubai, Turkiet eller USA. Tokyo går också bra, men jag började fundera hur jag skulle överleva en vecka med en massa japaner, jag skulle ju på fullaste allvar behöva ha en tolk med mig för att ens hitta en resturang, för har jag ingen dold talang har jag då ingen vetskap om att jag kan läsa japanska, för den delen kan man inte ens kalla det bokstäver. Fast att hitta en resturang skulle jag nog kunna göra på egen hand, luktsinnet borde ju fungera likadant i Tokyo som i Sverige.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback