Talking about me behind my back? that means my life is obviously more intresting than yours.



Snacka om i-landsproblem när man sitter och funderar vad för jacka man ska ha på sig imorgon, jag har ju bara sådär sju stycken att välja mellan. Regnar det var ju dessvärre valet väldigt enkelt vilket inte gjorde det hela lika roligt, jag skulle inte tackat nej till att äga bil och körkort dagar då det regnar, alla andra dagar går också bra för den delen. Nu ska jag plugga lite NK innan jag dejtar sängen, men den behöver bäddas för madrassen är halvvägs utanför, hur lyckas jag som är så liten och lätt på två nätter få hela, jävla madrassen att flytta på sig?! Tala om det för mig, för jag somnar och vaknar alltid likadant. It's a mystery.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback