the song plays through the radio

Började tänka på en sak när jag kollade igenom min ena playlist på spotify, man tappar lite av låtens egna glans av att inte se den tillhörande videon. Förut, när man hörde de flesta låtar på youtube så kunde man ju faktiskt se videon om man kände för det, jag brukade alltid se den minst en gång. Jag vet inte om jag är ensam om det, men när jag hör låtar och inte ser videon får jag iprincip alltid en egen bild av hur videon hade kunnat se ut om låten var min. Det är rätt faschinerande, try it and you'll see.


Kommentarer
Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥ säger:

Tack snälla jag har köpt dom på Eurosko i smedjan där jag jobbar:)

Kram

2011-09-04 | 18:09:24
Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback