Mix Megapol, mer musik - bättre blandning



Sitter i soffan och lyssnar på Mix Megapol medans Milla sover i den andra delen av soffan, på Mix Megapol har dom varje dag en tävling där det är tre "mystiska röster" som säger Mix Megapol - mer musik - bättre blandning. Startsumman var 1000:- och varje gång någon gissar fel höjs den, nu är den uppe i 105.000:- Dom som har ringt in idag (och sedan förra veckan för den delen eftersom alla gissar fel på tredje rösten.) har haft två rätt, alla gissar fel på sista rösten.

Jag har oxå försökt hinna med att lyssna när dom har tävlingen, men har alltid glömt bort det, men nu kom jag på det och jag tror jag kan veta vem den tredje rösten tillhör. Hoppas på det bästa och att jag är det 10:e samtalet, dom där 105.000:- skulle ha det bra hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback